Forgot password?

„Kreditų draudimo brokeris“ pradeda veikti kaip „Credeo“: konsoliduoja paslaugas

2020-12-02

Sujungia keturių krypčių paslaugas

„Credeo“ prekių ženklas nuo šiol sujungs kelių įmonių teikiamas paslaugas: „Kreditų draudimo brokerio“, kuriam ir priklausys šis prekių ženklas, „Skolų valdymo partnerio“ ir iš dalies – „RVS konsultacijų“. Bendrovės priklauso tiems patiems akcininkams ir veikia viena kitą papildančiose srityse, tad buvo nuspręsta visoms kreditų valdymo paslaugoms naudoti vieną prekių ženklą.

„Dviejų dešimtmečių patirtį sukaupęs „Kreditų draudimo brokeris“ yra kreditų draudimo srities lyderis Baltijos šalyse. Teikdami paslaugas klientams įžvelgiame nišą konsoliduoti susijusias paslaugas, tokias kaip skolų išieškojimas ir prekybos finansavimas, kad verslo įmonės galėtų efektyviau spręsti kreditų rizikos bei piniginių srautų valdymo klausimus. Šioje srityje verslo įmonėms ypač svarbūs greiti ir efektyvūs sprendimai, kurie tiesiogiai prisideda ir prie pasiekiamo rezultato. Taigi, ilgametės patirties, kompetencijų sujungimas, procesų optimizavimas padės sukurti daugiau pridėtinės vertės ir pasiūlyti paslaugas vieno langelio principu“, – apie sprendimą pasakoja Audrius Rosinas, „Credeo“ kreditų draudimo vadovas bei „Kreditų draudimo brokerio“ generalinis direktorius.

Stiprins pozicijas ir aplinkinėse rinkose

Pasak A. Rosino, „Credeo“ prekių ženklas pasirinktas siekiant ne tik Lietuvoje, tačiau ir tarptautiniu mastu, tiksliau apibrėžti kompanijos veiklos sritį. Paslaugų konsolidavimas klientams padės greičiau bei efektyviau pasinaudoti susijusiomis paslaugomis.

 „Atnaujinę prekių ženklą sustiprinsime pozicijas ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Estijoje, taip pat svarstome plėstis gretimose rinkose“, – planais dalijasi kreditų draudimo vadovas.

 Šiuo metu „Credeo“ komandą sudaro 16 specialistų. Minėtos įmonės dirba su daugiau nei 800 klientų, veiklą vykdančių beveik visuose ekonomikos sektoriuose. Įmonių, kurios dabar dirbs po  „Credeo“ prekių ženklu, praėjusių metų bendra apyvarta siekė 2 mln. eurų.