Forgot password?

Įmonių apklausa: prekinių kreditų draudimas reikalingas ne tik dėl ramaus miego

2021-03-31

Daugiau kaip keturis kartus – tiek nuo 2011-ųjų iki 2019-ųjų metų išaugo kreditų draudimo sutarčių skaičius Baltijos šalyse. „Credeo“ atlikta klientų apklausa kartu atskleidė, kad ši paslauga išpopuliarėjo būtent dėl realios įmonėms teikiamos naudos. „Matome tendenciją, kad paslaugos klientams yra aktualios, ir daugiau nei 92 proc.  pasisakiusiųjų prekinių kreditų draudimu planuoja ir toliau naudotis ir rekomenduotų šią paslaugą savo pažįstamiems. Be to, beveik pusė klientų vertina „Credeo“ teikiamų paslaugų kokybę aukščiausiu balu, dar tiek pat vertina ją kaip labai gerą arba gerą. Tai leidžia manyti, kad suprantame klientų poreikius bei lūkesčius“, – sako I. Ramanauskas.

Anot „Credeo“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovo, tai, į ką svarbu atsižvelgti, renkantis prekinių kreditų draudimo teikėją, pasufleruoja patys klientai. Apklausoje jie įvardijo, kad „Credeo“ paslaugos yra vertinamos dėl operatyvumo ir greičio, kompetentingumo, lankstumo, atsakomybės, sąžiningumo, kokybiškų konsultacijų. Taip pat įvertintas ir dėmesingumas, dalijimasis informacija bei žiniomis, įsigilinimas į problemas, profesionalumas, savo srities išmanymas, individualus priėjimas ir rūpestis. „Tai rodo, kad įmonės prekinių kreditų draudimo partnerį vertina įvairiapusiškai ir nori, jog būtų atliepti individualūs poreikiai. Taip pat klientams aktualu, kokiomis profesinėmis ir netgi asmeninėmis savybėmis pasižymi paslaugą teikiantis ekspertas. Juk tai žmogus, su kuriuos teks spręsti įvairius verslo iššūkius, todėl labai svarbu pasitikėti jo kompetencijomis“, – teigia I. Ramanauskas.

Anot eksperto, renkantis šios paslaugos teikėją labai svarbu, kad jis specializuotųsi būtent šioje srityje: „Remiantis „Credeo“ patirtimi, siaura specializacija leidžia išlikti rinkos lyderiais ir profesionalais, nes dėmesys skiriamas tik konkretaus produkto tobulinimui. Taip pat svarbu, kad klientai turėtų galimybę įsigyti kompleksines kreditinės rizikos valdymo paslaugas, o jas teiktų didelė komanda. Tokiu atveju galima užsitikrinti, kad klientą tenkins jam paskirtas profesionalas. Galiausiai, svarbu, kad šios paslaugos teikėjas palaikytų glaudžius santykius su draudikų vadovybe - tai leidžia greitai ir efektyviai spręsti net didžiausias klientų problemas.

I. Ramanauskas, apžvelgdamas apklausą, pastebi, kad įmonės šią paslaugą renkasi dėl įvairių priežasčių. Pavyzdžiui, draudiminė apsauga daugiau nei 55 proc. apklaustųjų reikalinga dėl „ramaus miego“ – kitaip tariant, stabilumo, galimybės susitelkti į savo veiklos procesus bei rezultatų siekimą, kreditų draudimo valdymą paliekant profesionalams. Taip pat itin dažnai įvardijama neatsiskaitymo rizikų valdymo svarba, įmonių grupės reikalavimas, skolų išieškojimas, vidinių procesų optimizavimas etc.

Anot eksperto, renkantis šios paslaugos teikėją labai svarbu, kad jis specializuotųsi būtent šioje srityje: „Remiantis „Credeo“ patirtimi, siaura specializacija mums leidžia išlikti rinkos lyderiais ir profesionalais, nes dėmesys skiriamas tik konkretaus produkto tobulinimui. Taip pat pastebime, kad klientams aktualios kompleksinės kreditinės rizikos valdymo paslaugos. Galiausiai, greitai ir efektyviai spręsti net didžiausias klientų problemas padeda glaudžių santykių su draudikų vadovybe palaikymas.“

I. Ramanausko pastebėjimais, tokia paslauga ypač aktuali sunkiais ekonominiais laikais, tokiais kaip dabartinė pandemija ar prieš dešimtmetį pasaulį drebinusi ekonominė recesija. „Tiesa, apie draudiminę apsaugą reikalinga galvoti ne tuomet, kai blogai, o kai vanduo dar ramus – taip užsitikrinamos geriausios teikiamos paslaugos sąlygos. Į jas patartina atsižvelgti ir renkantis prekinių kreditų draudimo kompaniją“, – sako ekspertas.

„Credeo“ Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas priduria, kad bet kuri verslo rūšis yra susijusi su neužtikrintumu bei neapibrėžtumu, nes verslo specifikoje kasdien susiduriama su įvairiais iššūkiais, kurie gali turėti įtakos tolimesnei įmonės veiklai. „Šias verslo rizikas būtina atpažinti ir laiku bei tinkamomis priemonėmis suvaldyti, todėl esant galimybei rekomenduojama tai perduoti specialistams, kurie gali suteikti geriausią apsaugą“, – pataria I. Ramanauskas.